Vyhodnocení dotazníků spokojenosti dalších zainteresovaných osob

V průběhu měsíce ledna proběhlo dotazníkové šetření ohledně spokojenosti rodinných příslušníků s poskytovanými službami. Dotazníky spokojenosti dalších zainteresovaných osob byly rozeslány na kontaktní emaily rodinných příslušníků, byly k dispozici i při vstupu do budovy zařízení.

Co se týče věcí, které se rodinným příslušníkům na poskytované službě líbí, byl kladně hodnocen přístup pracovníků ke klientům a rodinným příslušníkům, kvalita poskytované služby a příjemné prostředí vnitřních i venkovních prostor zařízení.

Negativně rodinní příslušníci hodnotili občasný zápach, který lze během dne na chodbách cítit. Rádi by také, aby klienti trávili více času na čerstvém vzduchu a u některých klientů bylo zařazeno více pohybových aktivit. Rádi by také měli dopředu přehled o probíhajících aktivizačních programech. Individuálně pak byla zmíněna delší časová prodleva při návštěvě odborného lékaře a ztráta klientského oblečení.

Provozní úsek se snaží, aby byly prostory zařízení příjemné po všech směrech. Proto se zaměří více na to, aby byl zápach v zařízení cítit minimálně. V případě oblečení jsou rodiny informovány o tom, že nové oblečení je potřeba předávat personálu k označení tak, aby nedocházelo k jeho ztrátě. O Probíhajících aktivitách jsou rodiny klientů informovány skrze informační nástěnky. Nově budou mít k dispozici plán aktivizací i online, skrze webové stránky a oblast „Rodinné zóny“.

Co se týče informovanosti o novinkách v zařízení a chystaných akcích, tak rodinní příslušníci uvedli, že jsou informováni skrze mail, Facebook, popř. telefonem. Ve většině případů tento způsob hodnotí jako dostačující.

Co se týče dalších připomínek, bylo už pouze dodáno, že směnová sestra není vždy přítomna na sesterně a je potřeba ji dovolávat.

Vzhledem k tomu, že se zdravotní sestra věnuje klientům, není vždy přítomna na sesterně. Je však možné ji zastihnout na uvedeném telefonním čísle.